Bliv medlem af Lokalhistorisk Forening for Løgstrup og Omegn

Ved at blive medlem af foreningen, er du med til at støtte driften af Løgstrup og Omegns Lokalarkiv, der har til formål at samle, registrere og bevare arkivalier, billed- og lydoptagelser, med tilknytning til Løgstrup og omegns borgere, foreninger, virksomheder og institutioner i fortid og nutid.

Du vil også få fordele som medlem, ved arrangementer som foreningen afholder, samt få et gratis eksemplar af den Lokalhistoriske Årskalender foreningen udgiver.

Det lokale engagement er meget vigtigt for foreningens eksistens.

Årligt kontingent:
Personligt medlemskab:   100 kr.
Husstandsmedlemskab:    200 kr.
Virksomhed, fond m.v.:       500 kr.

Ønsker du at blive medlem af Lokalhistorisk Forening for Løgstrup og Omegn, bedes du udfylde nedenstående formular.
Ved udfyldelsen af formularen, bliver du bedt om at acceptere foreningens håndtering af personlige oplysninger, du kan læse om det om det HER

Har du ikke en e-mail adresse, kan du kontakte kasserer Gudrun Bjerregaard på telefon 23 64 54 97

Indmeldelse i Lokalhistorisk Forening for Løgstrup og Omegn